~ masa untuk bangkit ~

yup kali aku da nekad nak bangkit dari zaman kegelapan yg aku lalui..aku mampu dan aku yakin utk bangkit kali ni..da cukop byk sgt aku dpt pressure and too much stress about all mylifes..wake up n starting a new lifes...

aku boleh wat lah xde mase nak mengalah skarang ni..bangkit dan terus mara terus ke depan biar kan yg lepas terus berlalu...biar kn ia berparut dlm hati...never give-up and never looks back..apa pon yg org nak cakap aku dah x pedulik lg..yg penting aku kena terus kn hidop aku dan bukan nye berdiam diri...

cukop aku menanggung sakit dan cukop aku menanggung segala beban yg aku tanggung selama ini..dan aku tau ade yg memandang dgn penuh perasaan benci dgn aku..aku da x heran ape org nak ckp itu mulut masing2...korang nak ckp, nak kutok dan nak hina aku skali pon aku da x kisah...

aku nak hidop aku balik cam dlu dan bukan hidop dlm ketakutan cam sekarang..be the brave mans...aku nak selesai kn semua benda yg aku x penah nak setel down..then bile da setel sume aku nak plan g overseas saje kuar tgk negara luar camne...doa kn aku dpt wat semua ni...

~no times too give-up and no times to be a losser~

2 comments:

Anonymous said...

salam zam..
huh, lega bila baca luahan dan azam baru zam ni..moga apa yg dirancangkan menjadi kenyataan.AMINN.moga penderitaan pahit akan membuahkan hasil yg manis at the end..just believe u can do it...

BiG184 @ Saiful Zamzury said...

thankz for the comment...hidop kena terus kn so wat ape nak tggu lg jln depan mata da luas...nothing to wait..