~ Masih Mencari Lagi... ~

dua minggu ke belakangan ni aku byk kuar utk carik jobs partime..aku ulang alik ke ampang atas urusan keje ckit disane..insya'allah mungkin dalam 2 minggu lg aku akn ke perak...hanye masa yg menentukan...

penat gak la ulang alik ke ampang, adakala nye aku stay di sane sebab dah x larat nak balik umah...penat nye hanya tuhan yg tau...aku ke sana bkn jln2 tp ada urusan yg perlu diselesaikan sambil2 wat keje amal...

aku dimaklumkn keje di perak akn bermula x lama lg so aku just standby saja menunggu masa utk gerak ke sana..aku harap semua nye akan berjalan lancar..dalam mase yg sama gak aku mencari pluang keje partimes utk isi poket aku ni yg smakin hari2 smakin kurang...

tapi masih x dpt lg dan belum ade yg panggil walau camne skali pon aku akn usahe dan terus usaha...aku tau ade yg mengata di belakang aku..tp ape yg aku leh wat diam kn diri dan jgn bg komen pape pon..nak ckp ape pon ckp la..yg penting aku tau ape yg aku wat...

esk aku akn kuar cari partime jobs lg walaupon duit makin kurang aku tawakal pd allah smoga esok ade pluang utk aku...

No comments: